Operatorul de date este INTELLIGENT LOGISTIK – EXPRESS COURIER , denumita in continuare „Compania”.
Compania doreste sa va informeze cu privire la modul in care prelucreaza datele cu caracter personal in contextul activitatii pe care o desfasoara, precum si cu privire la drepturile pe care le aveti in calitate de persoana vizata, incepand cu data de 25 mai 2018 (data intrarii in vigoare a Regulamentului de Protectie a Datelor cu Caracter Personal, in engleza GDPR – General Data Protection Regulation).
Protejarea sigurantei si securitatii datelor dumneavoastra cu caracter personal este foarte importanta pentru noi, prin urmare activitatile pe care le desfasuram sunt in conformitate cu legislatia aplicabila referitoare la protectia sigurantei si securitatii datelor. Scopul acestei Politici de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal este de a stabili masurile tehnice si organizatorice adecvate si responsabilitaile angajatior Companiei cu atributii de prelucrare a datelor cu caracter personal, pentru indeplinirea obligatiilor referitoare la garantarea si protejarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale persoanelor fizice, in special a dreptului la viata intima, familiala si privata, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
Accesand site-ul nostru, www.intelligentlogistiksrl.ro , toti utilizatorii sunt de acord sa respecte termenii de utilizare si legislatia in vigoare.
In conformitate cu prevederile legale pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, Compania prelucreaza date cu caracter personal, in scopuri legitime, in scopuri de comunicari de marketing direct si ofertare, pentru cercetari, analize, studii de masurare a satisfactiei clientilor si feedback de la clienti, pentru luarea deciziilor in mod automat si crearea de profiluri in mod automat, precum si pentru desfasurarea activitatilor de prestare a serviciilor de transport / expeditii si mutari.
Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizeaza prin mijloace mixte (manuale si automate), cu respectarea cerintelor legale si in conditii care sa asigure securitatea, confidentialitatea si respectarea drepturilor persoanelor vizate.
Compania certifica faptul ca indeplineste cerintele minime de securitate a datelor cu caracter personal si se supune regulilor generale din prezenta Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal.
Prelucram datele cu caracter personal pe care ni le furnizati dumneavoastra, in mod direct sau indirect (de exemplu prin imputernicit sau alte persoane care va reprezinta in relatiile cu Compania), sau pe care noi le generam ori le deducem ca urmare a interactiunii cu dumneavoastra prin oricare din canalele de comunicare cu Compania. Putem colecta datele dumnevoastra personale in urmatoarele momente:
Putem de asemenea obtine si prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal inclusiv din surse externe , cum ar fi:
Refuzul de a furniza Companiei datele dumneavoastra cu caracter personal poate determina, in anumite situatii, imposibilitatea intrarii in relatie cu Compania sau a contractarii serviciului dorit.
In procesul de administrare a acestui site, Compania va colecta si va prelucra anumite informatii („date cu caracter personal”) despre persoane fizice identificate sau care pot duce la identificarea unor persoane fizice, care sunt furnizate de utilizatorii acestui site direct sau indirect, cum ar fi:
Prelucram datele cu caracter personal in urmatoarele scopuri: vanzari prin intermediul comenzilor plasate de dumneavoastra catre Companie (preluare, confirmare, onorare, facturare, anulare si altele), cercetare interna sau de piata, masurarea eficientei campaniilor publicitare, alte scopuri generale de afaceri, reclama, marketing si publicitate, pentru realizarea de comunicari de marketing sub forma de newsletter, prin email, SMS, telefon, platforme de marketing online, implicand si profilarea clientilor / potentialilor clienti in functie de interesele manifestate, intretinerea relatiei cu clientii / potentialii clienti prin telefon si prin email (inclusiv dar fara a se limita la: intrebari despre servicii, reclamatii, intrebari generale).
Cercetari, analize, studii de masurare a satisfactiei clientilor si feedback de la clienti
Vom prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal atunci cand decideti sa participati la studiile noastre de piata, la analizele privind gradul de satisfactie a clientilor sau atunci cand ne furnizati feedback-ul dumneavoastra cu privire la serviciile noastre. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate in scopul mentionat mai sus doar pe baza consimtamantului dumneavoastra, avand de asemenea in vedere interesul nostru legitim de a ne ajuta sa intelegem nevoile clientilor cu privire la serviciile noastre. Participarea dumneavoastra la astfel de studii este voluntara, fiind alegerea dumneavoastra daca ne furnizati sau nu datele cu caracter personal, prin completarea formularelor de participare de pe site-ul nostru sau alte formulare similare furnizate in cadrul respectivelor studii.
Statistici si alte studii interne
Suntem preocupati de imbunatatirea constanta a calitatii serviciilor noastre si de monitorizarea relatiei contractuale cu clientii Companiei. In baza interesului nostru legitim, utilizam datele pe care le colectam de la clienti sau alte date pe care le generam din datele primite pentru diverse statistici, analize si studii interne in format anonimizat.
Comunicari de marketing direct
Vom prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal pentru a va informa despre serviciile noastre, ofertele promotionale si pentru abonarea la buletinele informative (newslettere). Ca regula generala, datele cu caracter personal vor fi prelucrate in scopuri de comunicari de marketing direct doar cu consimtamantul dumneavoastra si prin utilizarea canalelor de comunicare (de exemplu email, telefon, adresa postala etc.) cu care ati fost de acord atunci cand v-ati exprimat consimtamantul. In fiecare mesaj de marketing pe care vi-l trimitem, va vom oferi posibilitatea de a va opune utilizarii adresei dumneavoastra de email (vom include optiunea de „Dezabonare”).
Luarea deciziilor in mod automat si crearea de profiluri in mod automat
Datele dumneavoastra cu caracter personal sunt supuse unor procese decizionale automatizate, inclusiv crearea de profiluri. Scopul acestui tip de prelucrare este de a va transmite mesaje personalizate in baza interesului legitim al Companiei. Criteriile si algoritmii pe care Compania ii considera relevanti pot varia de-a lungul timpului.
Activitati de recrutare
In vederea transmiterii rapide a candidaturii dumneavoastra pentru un post de colaborator in cadrul Companiei, puteti utiliza sectiunea noastra creata pe site in acest sens si disponibila la acest link: https://intelligentlogistiksrl.ro
Datele si documentele dumneavoastra vor fi utilizate exclusiv pentru prelucrarea cererii dumneavoastra, respectiv pentru a identifica un post corespunzator disponibil in cadrul Companiei. Acestea sunt salvate in baza noastra de date, sunt protejate impotriva accesului neautorizat si sunt prelucrate in conformitate cu legislatia in vigoare privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
Compania utilizeaza serviciile mai multor parteneri contractuali, atat pentru serviciile principale cat si pentru serviciile auxiliare. Unii dintre acesti parteneri au calitatea de persoane imputernicite si sunt activi in domenii ca transporturi, marketing, tehnologia informatiei, studii de piata, curierat, servicii juridice, de consultanta, de contabilitate etc. iar acestora le pot fi transmise datele dumneavoastra cu caracter personal pentru a fi utilizate in limitele obligatiilor pe care si le-au asumat fata de Companie. Datele cu caracter personal pe care le transmitem catre persoanele imputernicite de Companie sunt limitate la datele cu caracter personal minime care sunt necesare pentru prestarea respectivelor servicii si le solicitam acestora sa nu utilizeze datele dumneavoastra cu caracter personal in niciun alt scop.
Datele dumneavoastra cu caracter personal pot fi transmise catre terti si in urmatoarele situatii:
Persoanele si entitatile carora le putem distribui datele dumneavoastra cu caracter personal sunt urmatoarele:
Transferul datelor cu caracter personal in strainatate se face, ca regula generala in situatia in care este necesar pentru executarea unui contract incheiat intre persoana vizata si Companie sau pentru executarea unor masuri precontractuale sau atunci cand transferul este necesar pentru incheierea sau pentru executarea unui contract incheiat ori care se va incheia, in interesul persoanei vizate, intre Companie si un tert.
Vom stoca datele dumneavoastra cu caracter personal pe perioada de timp necesara pentru indeplinirea scopurilor de prelucrare mentionate mai sus, cu respectarea in acelasi timp a cerintelor legale in vigoare.
Daca ne sunteti client, vom pastra datele dumneavoastra cu caracter personal, ca regula generala, pe intreaga durata a raporturilor contractuale cu Compania, la care se adauga o perioada suplimentara de minim 10 (zece) ani.
In cazul in care Compania va stabili ca are un interes legitim sau o obligatie legala de a prelucra in continuare datele dumneavoastra cu caracter personal in alte scopuri, veti fi informati in mod corespunzator in acest sens. Odata ce aceasta perioada expira, iar Compania nu mai are motive legale sau legitime de a prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal, datele vor fi sterse in conformitate cu procedurile acesteia, care pot implica arhivarea, anonimizarea sau distrugerea datelor.
Toate activitatile de prelucrare a datelor cu caracter personal mentionate in aceasta Politica se refera exclusiv la persoane care au cel putin 16 ani. Utilizarea sistemelor, precum si a rezultatelor prelucrarii este interzisa cu privire la copiii care nu au implinit aceasta varsta fara consimtamanul parintilor / reprezentantilor legali ai acestora. In cazul in care, in ciuda eforturilor noastre rezonabile de prevenire, o astfel de prelucrare are totusi loc, o vom inceta imediat ce observam faptul ca persoanele respective nu au implinit varsta de 16 ani.
Aplicatiile informatice efectueaza la intervale de timp determinate, in mod automat, un back-up al bazelor de date, pentru o eventuala recuperare a datelor, in cazul pierderii, distrugerii sau disfunctionalitatii aplicatiilor informatice.
Compania stabileste intervalul de timp la care se vor executa copiile de siguranta ale bazelor de date cu caracter personal, precum si ale programelor folosite pentru prelucrarile automatizate. Utilizatorii care executa aceste copii de siguranta sunt numiti de Companie, intr-un numar restrans.
In contextul prelucrarii datelor dumneavoastra cu caracter personal, cu exceptia cazului in care legea prevede altfel, aveti urmatoarele drepturi:
In situatia in care considerati ca exista o problema in modul in care Compania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal, aveti dreptul sa faceti plangere la Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).
Drepturile referitoare la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal pot fi exercitate in orice moment. Pentru exercitarea acestor drepturi, va incurajam sa adresati o solicitare prin email la office@intelligentlogistiksrl.ro
In cazul in care doriti sa va retrageti consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra personale in scopuri legate de comunicarile de marketing direct, aveti in orice moment posibilitatea de a utiliza optiunea de „Dezabonare” care este inclusa in toate comunicarile de marketing direct.
Va puteti retrage consimtamantul oricand, adresandu-va in scris catre noi, la adresa la adresa de email office@intelligentlogistiksrl.ro
Compania va depune toate eforturile rezonabile pentru a va proteja datele cu caracter personal aflate in posesia sau sub controlul nostru si ia masurile tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator riscului cu diferite grade de probabilitate si gravitate pentru drepturile si libertatile persoanelor fizice.
Incalcarea securitatii datelor cu caracter personal inseamna o incalcare a securitatii care duce, in mod accidental sau ilegal la:
Daca s-a documentat existenta unui incident de securitate, Compania va analiza riscurile pe care le implica acel incident pentru drepturile si libertatile persoanelor vizate.
Daca exista un astfel de risc evident, atunci Compania va notifica Autoritatea de Supraveghere.
Daca riscul identificat este unul ridicat, atunci Compania va informa si persoana vizata cu privire la respectivul incident de securitate.
Prezenta Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal poate suferi modificari in timp. In situatia in care modificarile sunt semnificative, veti primi o nota de informare cu privire la realizarea acestor modificari, la adresa de email pe care ne-ati furnizat-o.
Toate intrebarile pe care le aveti referitoare la prezenta Politica Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal pot fi trimise in atentia Responsabilului cu Protectia Datelor, la adresa de email office@intelligentlogistiksrl.ro.